Mistrzowski zestaw w kampanii Mastercook
Jeden z czołowych producentów AGD w Polsce – Mastercook, rozpoczęła kampanię reklamową pod hasłem „Dobrze mieć w domu mistrza, a jeszcze lepiej Mistrzowski zestaw”. Ma wzmocnić wizerunek marki.
W spotach telewizyjnych pokazany zostanie piekarnik MF-880 ATCX, który automatycznie dobiera najlepszy sposób pieczenia, a także aktualna promocja, umożliwiająca kompleksowe wyposażenie kuchni.
Kampania wizerunkowo-sprzedażowa potrwa do połowy czerwca. Przekaz, dotyczący nowego modelu piekarnika zostanie dodatkowo wzmocniony animacją, nawiązującą do aktualnej promocji. Głównym celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku marki Mastercook, oferującej bogaty asortyment produktów AGD oraz zachęcenie Klientów do skorzystania z atrakcyjnej promocji. Umożliwia ona wyposażenie kuchni w nowoczesny sprzęt, a dodatkowo otrzymanie wartościowego prezentu – zmywarki lub kompletu garnków. Spoty marki Mastercook pojawią się w najważniejszych stacjach telewizyjnych.
Akcji towarzyszy kampania prasowa płyty indukcyjnej o dwóch, największych obecnie na rynku strefach grzewczych. Model Double Evolis można zobaczyć na łamach popularnych pism kobiecych, kulinarnych i zdrowotnych. W Internecie prowadzone są kampanie display w porównywarkach cen, sklepach internetowych i Google AdWords. Działania z zakresu PR prowadzi agencja Ego Public Relations.