Nowa odsłona strony internetowej firmy DCB

Kolorystyka nowej witryny firmy DCB nawiązuje do działalności spółki. Kolor złoty – obecny m.in. w czcionce – jednoznacznie kojarzy się z monetami, których autentyczność bada innowacyjny produkt DCB – lampa kasjerska DeCoBa 1085. Ze złotymi elementami doskonale współgrają dwie główne barwy użyte na stronie – czerń i biel.

Ich zastosowanie sprawia, że serwis jest funkcjonalny i przede wszystkim przejrzysty. Udoskonalona witryna internetowa posiada rozbudowane, ale zarazem proste i czytelne menu. To ułatwienie dla klientów, którzy w szybki sposób mogą znaleźć informacje o działalności spółki.

– Zdecydowaliśmy się na odświeżenie naszej strony internetowej, gdyż staramy się wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Witrynę firmy DCB z dnia na dzień odwiedza coraz więcej użytkowników internetu. Aby ułatwić im poruszanie się po naszym serwisie postanowiliśmy rozbudować menu i uatrakcyjnić stronę, aby sprawić by była jeszcze bardziej intuicyjna. Mam nadzieję, że wprowadzone zmiany przypadną do gustu naszym klientom – mówi Sylwester Salach, prezes firmy DCB.

Nowa strona internetowa firmy DCB to nie tylko centrum wiedzy o jej działalności, ale także baza licznych artykułów o przypadkach fałszowania pieniędzy w Polsce. Spółka mocno angażuje się w edukację Polaków z zakresu wiedzy na temat wykrywania falsyfikatów, organizując m.in. kampanię „Znam swoje pieniądze” i konkurs „Metoda na falsa”.