Relacja po śniadaniu prasowym z Fabio De’Longhi

14 czerwca w biurze De’Longhi w Warszawie odbyło się śniadanie prasowe z Fabio De’Longhi – Prezesem Europejskiego Stowarzyszenia Producentów Urządzeń AGD i Dyrektorem Generalnym Grupy De’Longhi. Rynek polski postrzegany jest przez Grupę De’Longhi jako bardzo obiecujący ze względu na liczebność i rozwój preferencji zakupowych. To doskonale pasuje do strategii rozwoju firmy, która według motto „Living innovation” wprowadza na rynek zawsze aktualne rozwiązania.

Fabio De’Longhi zwrócił uwagę na potrzebę współpracy producentów urządzeń AGD na rzecz ekologii i recyklingu. – To ważny problem i wyzwanie, z którym wszyscy musimy się zmierzyć i dążyć do przyjęcia wspólnych standardów postępowania w tej niezwykle ważnej dla naszej przyszłości kwestii – mówił. Dodał, że jak na dwa lata bezpośredniej obecności w Polsce wyniki firmy są satysfakcjonujące, choć będzie działać na rzecz umocnienia rynkowej pozycji. Dlatego firma nie ustaje w wysiłkach, by regularnie dostarczać konsumentom premierowe modele urządzeń kuchennych i domowych. Efektywnie je promuje i kształtuje świadomość potrzeb wśród potencjalnych klientów.

Najbardziej znana i najsilniejsza linia produktów De’Longhi to ekspresy do kawy. Są doskonale odbierane są przez polskich nabywców, a szczególnie rośnie sprzedaż modeli z segmentu automatycznych urządzeń klasy Premium. Dyrektor generalny podkreślił cele firmy: produkcja urządzeń, projektowanie ekspresów automatycznych idealnych pod względem funkcjonalnym i z dopracowanymi detalami, a także ekspresów na kapsułki we współpracy z Nespresso.

Fabio De’Longhi przedstawił case study przejęcia marki Kenwood przez grupę De’Longhi sprzed 10 lat. – To był prawdziwy krok milowy w naszej historii, prawdziwy początek międzynarodowej kariery, rozszerzenie nie tylko rynków zbytu, ale przede wszystkim horyzontów działania i myślenia – mówił. – Razem z marką Kenwood pozyskaliśmy doskonały zespół, know how i bezcenne rynkowe doświadczenia.