Strategia firmy SATO perspektywą dla europejskich dystrybutorów VAR

Firma SATO International Europe, poszukuje partnerów biznesowych posiadających doświadczenie w określonych branżach, aby wzmocnić swoją sieć dystrybutorów VAR w Europie. Wiodący dostawca rozwiązań w zakresie etykietowania, kodów kreskowych, zbierania danych i technologii AIDC uruchomił właśnie Prestige Partner Programme.

– W SATO zawsze panowało przekonanie, że nasza oferta nie sprowadza się do sprzedaży produktu, ale zapewniania kompleksowych i zintegrowanych rozwiązań, które w całości spełniają indywidualne potrzeby klientów końcowych. W ramach naszego trzypoziomowego europejskiego Prestige Partner Programme poszukujemy partnerów biznesowych posiadających doświadczenie w strategicznych dla nas sektorach oraz niezbędną wiedzę i zaplecze technologiczne do tworzenia oraz dostarczania tych rozwiązań jako część ich oferty – mówi Brian Lang, dyrektor generalny firmy SATO International Europe. Jak dodaje, w bieżącym roku prognozy rozwoju dystrybucji na terenie Europy są bardziej optymistyczne niż w latach ubiegłych. Strategia współpracy z partnerami da dystrybutorom VAR odpowiednie warunki do rozszerzenia działalności w niszowym sektorze technologii AIDC.

Mocne strony firmy SATO to znaczący udział w rynku, stale rosnące wyniki sprzedaży oraz szeroki zakres usług i produktów. Prestige Partner Programme składa się z trzech poziomów – Affiliate, Champion i Premier. Każdy reprezentuje możliwości, zasoby i wiedzę z zakresu AIDC danego partnera. Celem programu jest ułatwienie rozwoju partnerom biznesowym i uzyskanie większego ROI przez sprzedaż produktów firmy SATO oraz wspieranie strategii rozwoju współpracy handlowej na terenie Europy. Więcej o możliwościach partnerstwa na www.satoeurope.com.