System Comarch wdrożony w Banku Spółdzielczym w Kolbuszowej

Dział płacowo-kadrowy Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej, należący do grupy BPS, która zrzesza 359 banków w Polsce, pracuje na programie Comarch OPT!MA.

Jak donosi Comarch, Bank Spółdzielczy w Kolbuszowej wykorzystywał oprogramowanie innej firmy, który nie spełniał oczekiwań pracowników. Bank system informatyczny postanowił zmienić. Nowy program miał gwarantować bezpieczeństwo pracy i przepływu danych, ułatwić i bezawaryjnie automatyzować zadania działu oraz być prosty w obsłudze.

– Wdrożenie Comarch OPT!MA znacznie usprawniło prace działu kadrowo-płacowego. Obecnie możemy stwierdzić, iż system ten w pełni sprawdził się w naszym Banku i możemy go polecić innym – mówi Andrzej Tatuśko, Prezes Banku Spółdzielczego w Kolbuszowej.

Wdrożenie Comarch OPT!MA zapewnia pracownikom działu płacowo-kadrowego szereg korzyści. Comarch OPT!MA gwarantuje pracę na zawsze aktualnym i zgodnym z przepisami prawa oprogramowaniu, bezpieczeństwo danych oraz umożliwia pracę jednostkową lub w sieci. Program dostarcza także wiele różnorodnych funkcjonalności, np. definiowanie niestandardowych składników wypłat, nieobecności oraz limitów nieobecności pracowników Banku. Bank specjalizuje się w obsłudze rolnictwa i jego otoczenia, wspiera polską wieś w dostosowywaniu do unijnych standardów. Świadczy usługi małym i średnim przedsiębiorstwom, jednostkom samorządu terytorialnego oraz klientom detalicznym.

Implementację oprogramowania i szkolenie pracowników Banku przeprowadził Partner Comarch – firma PROFERIS z Rzeszowa, który zapewnia kompleksową obsługę informatyczną. Wdraża systemy ERP, projektuje aplikacje na indywidualne zamówienia, oferuje pełen outsourcing oraz dostarcza i serwisuje sprzęt komputerowy.