Ile kosztuje reklama ubezpieczeń w Google?

Jak podaje dziś Wyborcza.biz, w roku 2011 Google zarobił aż 4 mld dol. na reklamach produktów finansowych. Najwięcej płacą firmy ubezpieczeniowe.

W Polsce firmy ubezpieczeniowe wg badań firmy WordStream miały wydać na promocję w wyszukiwarce (AdWords) ok. 110 mln zł, co stanowi jedną piątą wydatków polskich firm. Banki płacą również dużo, zwłaszcza za reklamy kart kredytowych, kredytów hipotecznych, kont osobistych i lokat.

Najdroższymi słowami kluczowymi na świecie miały być:

  • „ubezpieczenie zdrowotne dla prowadzących działalność gospodarczą” = 43 USD z klik
  • „tanie ubezpieczenie OC” = 34 USD
  • „ubezpieczenie na życie w przystępnej cenie” = 28 USD

W Polsce:

  • „tanie OC” = 9 zł
  • „ubezpieczenie OC” = 6,50 zł

Koszt zdobycia jednego klienta ma wynosić przez to nawet 800 zł.
Ale ponoć się opłaca.

Więcej na http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,11033616,Google_zbija_kokosy_na_ubezpieczycielach__43_dolary.html


Dowiedz się więcej o reklamie w wyszukiwarkach