Ile kosztuje reklama ubezpieczeń w Google?
Jak podaje dziś Wyborcza.biz, w roku 2011 Google zarobił aż 4 mld dol. na reklamach produktów finansowych. Najwięcej płacą firmy ubezpieczeniowe.
W Polsce firmy ubezpieczeniowe wg badań firmy WordStream miały wydać na promocję w wyszukiwarce (AdWords) ok. 110 mln zł, co stanowi jedną piątą wydatków polskich firm. Banki płacą również dużo, zwłaszcza za reklamy kart kredytowych, kredytów hipotecznych, kont osobistych i lokat.
Najdroższymi słowami kluczowymi na świecie miały być:
- „ubezpieczenie zdrowotne dla prowadzących działalność gospodarczą” = 43 USD z klik
- „tanie ubezpieczenie OC” = 34 USD
- „ubezpieczenie na życie w przystępnej cenie” = 28 USD
W Polsce:
- „tanie OC” = 9 zł
- „ubezpieczenie OC” = 6,50 zł
Koszt zdobycia jednego klienta ma wynosić przez to nawet 800 zł.
Ale ponoć się opłaca.
Więcej na http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,11033616,Google_zbija_kokosy_na_ubezpieczycielach__43_dolary.html
Dowiedz się więcej o reklamie w wyszukiwarkach