Więcej sprzedaży przez telefon w Rainbow Tours

Rainbow Tours poprawiło wyniki sprzedażowe i jakościowe swojego call center. Od początku roku do października wzrost sprzedaży wyniósł 80 procent w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym. Sprzedaż urosła z 19 mln do 35 mln złotych.

– Klienci coraz chętniej i częściej rezerwują wczasy drogą internetową lub telefoniczną. Dla nas to prawdziwe wyzwanie i potrzeba inwestowania zarówno w technologie jak i w personel- mówi Marcin Jasiński, dyrektor call center w Rainbow Tours. – Dysponujemy w tej chwili nowoczesną centralą telefoniczną, która istotnie poprawiła obsługę ruchu telefonicznego oraz stale szkolimy personel z zakresu znajomości produktu, jakości obsługi oraz technik sprzedaży. Specjalizacja pracowników w danej konkretnej dziedzinie i kierunkach wyjazdowych pozwala im udzielać informacji jeszcze bardziej precyzyjnie, co automatycznie przekłada się na wysoką jakość obsługi.

Na chwilę obecną w łódzkim call center touroperatora pracuje łącznie 18 osób. 14 z nich zajmuje się sprzedażą zorganizowanych wyjazdów Rainbow Tours i Bee Free, natomiast 4 osoby obsługują rezerwacje biletów lotniczych oraz pośredniczą w rezerwacjach hoteli, sprzedaży ubezpieczeń, rezerwacji samochodów, czyli kompleksową obsługa podróży.

Rok 2011 był rokiem wzrostów nie tylko w obrotach, ale również w udziale sprzedaży telefonicznej w stosunku do salonów sprzedaży. Na koniec października udział ten wynosił 24,4 procent i rośnie. Planem sprzedażowym na rok 2012 jest wzrost o 30-40 procent. Rainbow Tours planuje również zwiększenie ilości pracowników w call center do 22 osób.