ABC Świat Podróży rozwija sieć multiagencyjną

ABC Świat Podróży, spółka zależna Grupy Kapitałowej Rainbow Tours S.A., tworzy w Polsce nowoczesną sieć multiagencyjną, poprawa jakość obsługi oraz zamierza zwiększyć rozpoznawalność swojej marki. ABC Świat Podróży w chwili obecnej posiada 21 biur w miastach: Poznań, Koszalin, Szczecin, Gryfice, Płock, Gdańsk, Białystok, Warszawa, Łódź, Bytom, Legnica, Toruń oraz Bydgoszcz.

Założeniem nowych władz spółki jest stworzenie jednej z największych sieci multiagencyjnych na terenie Polski. Zmiany, które będą następować zostały wymuszone przez wymagania rynkowe a także są wynikiem świeżego i nowatorskiego spojrzenia. Jednym z celów jest połączenie doświadczenia i przyjaznej atmosfery z korporacyjnymi zasadami współpracy, przepływu informacji oraz dokumentacji a także regulacji prawnych.

– ABC to nie tylko doświadczony personel, ale również pełen wachlarz ofert touroperatorów z całego kraju, a także z zagranicy – mówi Alina Dybaś-Grabowska, dyrektor sprzedaży ABC. – Do firm, które reprezentujemy, należą m.in. Rainbowtours, Neckermann, Itaka, Tui, Wezyr, Sun&Fun, Triada, Oasistours, 7Islands, Summerelse, Alfa Star, GTI, Dertour oraz wiele innych.

Biura ABC w 90 procentach zlokalizowane są w centrach handlowych, ze względu na łatwość dostępności do oferty przez 7 dni w tygodniu. Plany rozwojowe na przyszłość to również inwestycja w pracowników. Sprzedawcy wyjeżdżają zazwyczaj dwa razy do roku w celu poznawania nowych destynacji, do których później wysyłani są klienci.

– Plany na przyszłość to między innymi ekspansja i rozwój sieci o kolejne miasta województwa dolnośląskiego, śląskiego, małopolskiego, świętokrzyskiego oraz lubelskiego. W chwili obecnej dążymy do lepszej rozpoznawalności marki wśród naszych klientów, dlatego też oparliśmy się na modelu sieciowym, dzięki któremu nasz klient bez wglądu na to, w jakim mieście nas odwiedzi będzie obsługiwany w takich samych warunkach oraz standardach – twierdzi Alina Dybaś-Grabowska.

źródło: Rainbow Tours