W Rainbow Tours wakacje rozeszły się jak ciepłe bułeczki
Rainbow Tours w miniony piątek zakończył przedsprzedaż oferty wakacyjnej lato 2012. Ponad 21 tysięcy osób zaklepało już sobie wymarzone wakacje.
Rainbow Tours cieszy się, bo wynik wzrósł rok do roku o 133 procent. Oferta wakacyjna u touroperatora to wyjazdy między kwietniem a październikiem. Dostępne są w trzech katalogach. Dwa z nich poświęcone są ofercie wczasowej, a trzeci – imprezom objazdowym.
Obrót ze sprzedaży oferty na lato 2012, która rozpoczęła się siódmego listopada 2011 roku wyniósł 59,8 mln złotych a w roku ubiegłym 26,5 mln złotych. Tendencję wzrostową zdają się potwierdzać również wyniki sprzedaży w call center na poziomie 3,2 mln (rok temu 1,1 mln złotych). – Tak zaskakująco dobre wyniki zapowiadają bardzo dobry sezon letni. Wpływ na to ma również sukcesywnie powiększająca się oferta oraz przemyślana i bardzo dobrze przeprowadzona kampania reklamowa – mówi Emilia Bratkowska, Brand Manager w Rainbow Tours. Z kolei Marcin Jasiński, dyrektor call center dodaje: – Rezerwacji na lato 2012 dokonało już prawie 1300 osób. Mamy bardzo dużo zapytań o nowe kierunki, takie jak, Portugalia, Korfu czy Hiszpanię – dodaje Jasiński.
Kierunki, które w przedsprzedaży osiągnęły bardzo dobre wyniki to między innymi:
Wśród nowości są Cypr, Portugalia, Costa de la Luz, Jordania i Stany Zjednoczone. Na wycieczki autokarowe wybierane są m.in. Chorwacja, Petersburg, Paryż, Norwegia i Niemcy.
Drugi etap promocji Rainbow Tours potrwa do 15 stycznia 2012. Będą nadal rabaty do 26 procent oraz bezpłatne gwarancje dodatkowe.