Korporacyjna bankowość internetowa Comarch w kolejnym banku
Comarch wdroży bankowość internetową dla korporacji w Rabobank Polska S.A. Udostępniony będzie portal internetowy dla klientów korporacyjnych oraz system do obsługi klientów i zarządzania ich kartotekami. Rozwiązanie będzie zabezpieczone również oprogramowaniem Comarch.
Rabobank Polska S.A. należy do holenderskiego Rabobank International działającego w ponad trzydziestu krajach. W Polsce działa od 1994 roku. Na początku 2012 roku poinformowano o nowym kanale dostępu do bankowości dla klientów korporacyjnych.
– Bankowość internetowa stała się jednym z podstawowych kanałów dostępu klientów do usług i produktów bankowych – mówi Radosław Bulzak z Comarch. – Funkcjonalność systemu bankowości internetowej dla klientów korporacyjnych nie może ograniczać się jedynie do realizacji zleceń płatniczych i możliwości sprawdzenia salda rachunku. Naszym celem jest zagwarantowanie klientom Rabobank Polska dostępu do jak najszerszej gamy produktów i usług, bankowi zaś sprawnego zarządzania i obsługi klienta.
System będzie opierał się na oprogramowaniu Comarch Internet Banking (CIB). To najczęściej wdrażany system bankowy do obsługi kanału internetowego w naszym kraju. Może służyć klientom detalicznym, małym i średnim przedsiębiorstwom, jak i korporacjom. Dodatkowo zainstalowany będzie system do autentykacji i autoryzacji użytkowników Comarch Security Access Manager DRACO
– Głównym celem tej inwestycji jest zbudowanie jednolitej platformy komunikacji z bankiem, która pozwoli naszym Klientom w efektywny sposób realizować wszelkie operacje codzienne, a także zarządzać swoimi zasobami płynnościowymi – mówi Jarosław Magielski z Rabobank Polska S.A. Dodaje również, że ważna w wyborze była możliwość dostosowywania parametrów systemu do potrzeb klientów oraz przetwarzania dużej ilości transakcji, w tym z obszaru Cash Management oraz Trade Finance.