Skuteczna reklama firmy

Każdy z nas marzy o skutecznej reklamie własnej firmy niewielkim kosztem. Obecnie nawet niewielki wkład finansowy pozwala na skuteczną promocję biznesu. Sposobem najskuteczniejszym są ulotki reklamowe. Ulotki drukowane są na dwa sposoby: poprzez drukarnie cyfrowe, które drukują tradycyjnie, specjalizują się w drukowaniu małych nakładów oraz drukarnie offsetowe.

Drukują one nakłady od 1000 sztuk. Ich technologia y charakteryzuje się przenoszeniem płaskiej formy drukowej na papier za pośrednictwem gumy, która naciąga sie na cylinder. Drukarnie zwane offsetowymi są obecne na rynku już od wielu lat. Ceny druków w drukarniach offsetowych, są dużo niższe od druku w typowych drukarniach cyfrowych. Aby wiedzieć, z której usług drukarni chcemy skorzystać należy zastanowić się do ilu potencjalnych klientów chcemy trafić. Warto pomyśleć nad szerszą reklama i drukiem przynajmniej 5000, 10.000 sztuk, aby reklama miała pozytywny efekt.

Kolejny ważny etap to projekt ulotki reklamowej. Każda drukarnia internetowa posiada na swojej stronie internetowej wytyczne co do sposobu przygotowania projektu. Trzeba pamiętać o zastosowaniu spadów drukarskich (minimum 3 mm), kolorystyki CMYK,  jak i rozdzielczości co najmniej 300 dpi. Projekt ulotki powinien być zarówno ciekawy, jak także powinien zawierać dokładne dan teleadresowe naszej firmy, ciekawe logo, czy też dobre zdjęcie. Jeżeli samodzielnie przygotujemy sobie taki projekt bez problemu bez problemu znajdziemy drukarnię, która wydrukuje nam nasze ulotki ulotki reklamowe naprawdę niewielkim kosztem.

Następnym przedsięwzięciem powinno być znalezienie osób, które pomogą nam w roznoszeniu naszych ulotek reklamowych, najlepszym pomysłem jest zatrudnienie młodych studentów i licealistów. Młodzi chętnie dorabiają do swojego kieszonkowego roznoszą właśnie ulotki reklamowe. Warto pomyśleć nad dobrą reklama swojej firmy, przemyśleć wszystkie możliwe propozycje reklamy i zadbać o nią, bowiem dobrze przemyślany proces reklamy może nam pomóc w uzyskaniu lepszych dochodów własnej firmy, zwiększenia jej dochodów, pozycji na lokalnym rynku i zwiększy ilość naszych potencjalnych klientów, dla których nasza firma będzie rozpoznawalna w środowisku lokalnym.